woensdag 6 mei 2015

Winactie afgelopen!


Leuke foto's, ik ben er dol op. Het liefst plak ik de hele muur van mijn kamer vol met foto's, quotes en collages. Wat ik nog niet had is een poster, maar laten ze er daar nou net bij posters.nl een heleboel van hebben! En dat niet alleen voor mij. Jij kan namelijk meedoen aan deze winactie die mogelijk is gemaakt door posters.nl en een poster uitkiezen!


Over Posters.nl

Posters.nl is een webshop met uiteraard posters, maar dat is niet het enige. Je kan er ook terecht voor muurstickers, canvas, fotobehang, vlaggen en nog veel meer. De bestelling ging soepel, geen ingewikkeld gedoe maar voordat je het wist was de bestelling afgerond. Bij mij was het product niet op voorraad en daarover kreeg ik nog een e-mail met informatie en ik had de poster alsnog snel binnen.



En dan kan je ook nog wat winnen!

Enthousiast geworden? Dan kan je altijd een kijkje nemen op posters.nl en kans maken op een shoptegoed van tien euro waarvoor je een leuke poster uit kan kiezen. Wat moet je doen om mee te doen? Even meedelen dat je meedoet en je reactie achterlaten met je e-mail onder dit bericht. (Week na publicatie word de winnaar bekend gemaakt dus dat hangt er nog vanaf. )

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik heb zelf ook nog geen posters op de muur hangen maar wie weet komt daar binnenkort verandering in, haha.
    Mijn e-mailadres is veerle.vangarling@ehldeventer.nl en ik doe dus mee. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik zelf heb geen posters nog hangen, dus hopelijk mag daar verandering in komen. Mijn e-mailadres: nikita64@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke winactie... heel veel succes iedereen!!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof! Succes allemaal! :-)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een hele leuke win actie meid! Al sla ik deze even over, ik heb namelijk niet veel plaats in mijn kamer om zo'n poster omhoog te hangen. (er hangen er al heel veel, en ook massa's foto's, oeps!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk!! ben al een poosje op zoek naar een leuke poster! Mijn e-mailadres is: pinebuxie@hotmail.com
    x Nienke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!