maandag 16 februari 2015


Je hebt van die dingen waar je altijd een zwak voor hebt. De een heeft het voor honden, de ander voor bloemen en de derde, die ook wel Hanna genoemd wordt, voor schoenen, pasta, steden en uiteraard sieraden. En tja, als de Six dan opruiming heeft wie ben ik dan om me in te houden? Dat is dan slechts een kwestie van het mandje vullen.



Wauw, de kleur vind ik zo geniaal! Mooi nagellakje erbij en je bent helemaal klaar voor de zomer.



Dit is aanstormend favoriet, helemaal leuk :)








Deze ringen had ik al eens eerder voorbij zien komen en vond ze toen al geniaal dus nu ik ze hier spotte, moest ik ze wel meenemen. Het hoort eigenlijk zoals je op de foto ziet, maar omdat ik dat wat veel vind verdeel ik de ringen over de pink en wijsvinger.






















En als laatste deze oorbellen, die ongeveer overal wel bij kunnen, handig!

Ben jij ook fan van sieraden?

7 opmerkingen:

  1. Die tweede armband ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige sieraden, zeg! Ik vergeet altijd sieraden om te doen terwijl ik er echt heel veel heb liggen. Moet toch maar proberen eraan te denken want na deze post zie ik weer eens in hoe mooi ze kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je leuke dingen gekocht! Ahhh.... zo jammer dat de Six hier weg is... *snik*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke sieraden! Ben al echt een hele poos opzoek naar leuke armbandjes, nog tips?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij Primark hebben ze hele leuke armbandjes, maar ook op de markt bij soort indianen/bohemiankraampjes kom je vaak leuke armbandjes tegen ;)

      Verwijderen
  5. Leuk al die mooie sieraden! Ik heb van de-rode-bloemen oorbellen een ring. De six is bij ons weg --> even huilen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!