donderdag 15 januari 2015

Tassen van Marington



Aktetassen, handtassen, rugzakken; je vind ze allemaal bij Marington! De prijzen zijn variërend en je hebt ook verschillende keuze in merken, wat ook leuk is. En voor ieder wat wils, want er zijn veel verschillende tassen met goede kwaliteit bij Marington. Vandaag heb ik mijn favorieten op een rijtje gezet die ik graag met je zou willen delen!

Dit artikel is in samenwerking met Marington 

Rugzakken blijf ik altijd leuk vinden, helemaal als ze van leer zijn zoals dit exemplaar. Ook zie ik steeds meer leuke rugzakken met te gekke printjes om me heen. Maar een effen leren rugzak is ook ideaal en blijft mooi. Dus ook ideaal voor naar school!



Een handtas is natuurlijk ook altijd ideaal als je even gaat winkelen of een dagje weggaat. Wat ik helemaal leuk vind aan deze tas is het originele kleurtje! Ook is het handig dat je lekker veel kwijt kan in deze tas, mocht het voorkomen dat je nog een impulsieve koopbui hebt gehad. Eigenlijk heb ik niet zoveel rode kleding en tassen etc, maar is dat is juist ook weer erg leuk voor de verandering.


En dan de laatste, die zeker èèn van mijn favorieten is. Deze tas is echt òveral handig voor. Waar ik helemaal fan van ben, zijn de kleine vakjes aan de voorkant waardoor ik niet een halfuur in m'n tas staat te graaien tussen alle snoeppapiertjes en andere frutsels die ik zo vaak vergeet weg te gooien :)

Benieuwd naar de prijzen of naar nog meer tassen? Neem dan een kijkje op marington.nl Daar vind je ook nog meer leuke producten, zoals te gekke muurstickers, portemonnees, sieraden, woonaccessoires en nog veel meer leuks wat de moeite waard is om eens te bekijken!

Welke tas is jouw favoriet?



3 opmerkingen:

Dankjewel voor je reactie!